Ukraina - Mołdawia

672
Daj piwo
palczi @ 2013-03-26, 22:50 [skopiuj link] [zgłoś duplikat]
taki tam sobie faul :ok***a:
okrężnica @ 2013-03-26, 23:49  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (68 piw)
mesiash napisał/a:
Jeszcze rok temu dostałby żółtą, bo kopnięcie nie było celowe. I słusznie.


Chyba Ci sie w dupie poprzewracało. Taka capoeira to na ringu jest dozwolona, gościu z nogą na taką wysokość sie wpie**ala na boisku i uważasz, że to ok? I może pierwszy mecz w życiu grał i sie nie spodziewał, że ktoś do tego zagrania podejdzie głową ? Wiedział dobrze, że ma buty od fakira i wiedział co robi. To jest zwykłe chamstwo i należało go wyj***ć natychmiast do szatni.

Nie ważne gdzie mieszkasz ważne skąd pochodzisz

74
Daj piwo
pietrzyk @ 2013-03-26, 12:17 [skopiuj link] [zgłoś duplikat]
Fejsbukowy dialog mojej Polskiej koleżanki, mieszkającej w Anglii, z murzynem . Mimo wielu lat spędzonych w murzyńskim towarzystwie nadal zostało w niej wiele Polskości. Respekt
kamyk69 @ 2013-03-26, 12:39  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (52 piw)
BongMan napisał/a:
Ale o co chodzi? Że nazwała murzyna małpą? Spoko, kiedy mam zacząć się śmiać?


A jak Ty nam to robisz, to jest dobrze... Moralność Kaliego :-/

Najlepsze zarejestrowane obserwacje NoL-i

85
Daj piwo
Adenozynotrifosforan @ 2013-03-24, 14:56 [skopiuj link] [zgłoś duplikat]
10 " najlepsiejszych" obserwacji NOL-i,



Sami oceńcie, nic wam nie będę sugerował, najlepiej w HD :szofer:
BojtaS @ 2013-03-27, 00:42  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (43 piw)
Dla wszystkich niedowiarków...

Weterani z Afganistanu

149
Daj piwo
Anonymous @ 2013-03-26, 18:10 [skopiuj link] [zgłoś duplikat]


Poleciła mi to moja znajoma... należą się jej przeprosiny, ponieważ podszedłem do tego olewacko myśląc, że to kolejny tani "reportażyk" okazuje się, że jest to ciekawy filmik przedstawiający w skrócie treść książki Marcina Ogdowskiego "z Afganistanu.pl"... polecam

Dla wszystkich którzy tutaj zaczną pie**olić, że nasi "bijo sie o rope hameryki" "zabójcy" "najemnicy" od razu możecie iść się j***ć razem z waszymi prociapapatymi poglądami ;-)
so whaat @ 2013-03-26, 18:30  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (101 piw)
Loaloa,

napisałbym Ci, co o Tobie sądzę, przyjacielu, ale nie mogę sobie pozwolić na kolejnego warna. tak więc życzę Ci i twojej rodzinie miłego dnia.

Parę sztuczek z długim mieczem

120
Daj piwo
Kudłaty Ogur @ 2013-03-26, 18:58 [skopiuj link] [zgłoś duplikat]
Jak już napisałem w tytule, przedstawiam filmik ukazujący garść technik traktatowych na langschwert. Warto obejrzeć, bowiem na turniejach rycerskich takich pokazów próżno przeważnie szukać.
dr_dex @ 2013-03-26, 23:02  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (36 piw)

Koleś na komendzie daje czadu

174
Daj piwo
wbo @ 2013-03-26, 20:20 [skopiuj link] [zgłoś duplikat]
Wytrwała bestia

Jakość okropna

Sposób na nude w pracy

100
Daj piwo
Pfciuki @ 2013-03-26, 00:23 [skopiuj link] [zgłoś duplikat]
Rozwijają swoje umiejętności taneczne.

   Popularne tagi
szwadrony śmierci  children  piękne panie  boomer  psl waldemar  skrada się  sony latam  bikes  pastafarianin  cholitas  we love  na kole  szarpana
[ KWEJK ] [ JEB Z DZIDY ] [ WĄCHAM KSIĄŻKI ]
X